Har lite tråkigt....

Lovar du att vara ärlig? absolut
Du heter: Alexandra
Smeknamn: alex, sandra
Om du röker: nej
Beroende av: kärlek
Vem behöver du mest just nu: min älskling <3
Vad tror folk om dig: att jag är en ängel
Vad får du oftast komplimanger för: mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon: kommer inte på någon just nu
Hur imponerar man på dig:  testa

Brukar du skratta för dig själv? nja, kan hända

Vart bor du:  stockholm
Trivs du där:  yes
Festar du mycket: nej
Vad har du för mobiloperatör: comviq kompis abonemang
Är du allergisk mot något: nej

Hur svarar du i mobilen:
  hallå, hej
Vem ringde du senast:
älsklingen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:  att han saknade mig
Sov du ensam: ja
Tycker du om din pappa: ja
Brukar du komma i tid: till vadå?
När mår du bra: när jag är med älsklingen
När blev du fotad senast: två-tre dagar sen
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: usch
Är du smart: ibland
Är du aktiv i skolan: alltid

Vem/vilka saknar du just nu:
älsklingen
Favorit dryck på morgonen: smoothie
Rakar du benen: såklart
När brukar du gå och lägga dig: på vardagar - runt elva, på helger - runt tre
Är du blyg: ibland
Sysslar du med någon idrott: nej, men ska börja på dans?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: inte hänt mig iaf
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:  oj, svårt att säga allt nu, men kissa iaf på deras sätt hihi
Vem/vilka betyder mest i ditt liv? : familjen & vännerna
Är du bortskämd: jag tycker inte det, men mina vänner antar det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback