konstiga känslor

ibland så känner man sig så nere och ensam. Man försöker att leta efter tröst men ingen verkar förstå hur man mår. Vad ska man då göra? NEJ du ska inte tröstäta... Utan du ska helt enkelt acceptera att du mår dåligt, gråt ut om du nu känner för det, skäms inte över att säga att du mår pisst för då kommer dina nära att förstå att du mår dåligt, så kan dom hjälpa dig, ta ut det du har i hjärtat, rensa ut alltihopa. Du ska aldrig tvinga dig själv att må bra, för det är är bara värre..
Om du har en dålig dag, låt det förbli en dålig dag och stanna hemma.

Igår när jag vaknade så hade jag en sån dag, så jag gick inte till skolan, senare på kvällen mådde jag så himla bra och tackade mig själv över att jag inte gick till skolan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback